torsdag 12 februari 2009

Jag tror jag vann!!!!

Iaf med i toppen av dom sämsta uppdaterade bloggarna:)

Snacka om att jag varit dålig att skrivit och bilder det är inte heller så uppdaterat... SORRY! Men hoppas ni kikar in lite titt som tätt ändå... MEN ni är oxå väldigt dåliga på att lämna en kommentar;)

Denna vecka har vi ju Melwin och en blandning med bakfylla från helgen göra mig helt utmattad och hinner inte med något! Absolut ingenting:) Det finns en hel lista hemma som jag och Mikael skulle behöva handskas med... men jag tror att idag när jag blir i Avesta hela dagen så kanske han börjar beta av den för Melwin ska vara hos farmor och farfar!

Igår åkte jag, Mikael och Melwin samt Lillen till backen och åkte bobb och pulka... haha så skoj det var... Men vet ni? JAG GLÖMDE KAMERAN! Dåligt av mig!

Idag var det några försäkringsfoton jag skulle knäppa så idag är den med i väskan iaf!

En annan skoj sak som min vardag inkluderar just nu är grundkurs i fotoshop, tänkte försöka bli bra där... sen har jag ju påbörjat svenskan nu och mitt första prov är på tisdag, så börjar få lite panik för böckerna är oöppnade;)

Lite mer Vingelbilder:












Nu ska det bli en tidig frukost för snart kommer det jobb med en reklamation!
Kram!



2 kommentarer:

Oss.... sa...

Du man kan ju inte uppdatera om man ändå inte har något att skriva om!!
Jag Tittar i alla fall in varje dag!!
Och du man måste inte hinna med allt heller.....Listan med måsten fins kvar jag lovar!!
Kram kram
Anki

I huvudet på Caroline sa...

Haha ja det har du rätt i den finns kvar ... inte försvinner den inte!
Verkligen roligt att du är stammis här hos mig! Hoppas vi ses ikväll!?

Kram