måndag 16 februari 2009

Ännu en måndag!

Himlans vad tiden går fort, både helger och veckodagar... man hinner ju inte ens med att blinka så har dagarna passerat!
På jobbet så blåser minuterna förbi på ett nafs, kanske inte idag är det bara möten som gäller för hela slanten, en massa om reklamationer! 100ton med fläckar från KM2, vem vill syna??? Haha
Helgerna blåser också förbi mycket fort, fortare än veckorna... men jag kan ju inte säga att helgerna inte är underbara... för helg är = det bästa!
Tillbringa dagarna med dom viktigaste, extra roligt i helgen eftersom det var alla hjärtnasdag!! Det firade vi med mycket kärlek och mys!
Under dagen åkte vi ner till Storvik för att åka lite skriskor och pulka, där mötte svärfar och svärmor upp oss med kusin Saga!


Vi började med att spela hockey, det var riktigt skoj att stå på skriskorna igen, det var på tok alldeles förlänge sedan eftersom det inte blivit en enda gång under denna vinter!
Melwin han tyckte också det var kul att spela hockey med sin klubba, vilket gjorde honom väldigt mallig... Hihi!

Givitvis var snygging med oxå:)
Sen på kvällen åkte vi in till sandviken, åt på Mulligans! Riktigt gott!!!
Igår hade jag match, vilket vi förlorade!! :( Var på spelhumör igår men tydligen räckte vi inte hela vägen... tråkigt för vi skulle må väldigt bra av två poäng just nu!!
Nu måste jag jobba, min macka slängde jag i mig för att hinna sitta här och blogga en sväng och nu har det blivit alldeles förlänge ändå!!!
Kram på er alla!

2 kommentarer:

Oss.... sa...

Hej och hå!!
Du det ser mysigt ut i Pulka backen! Men Carro vart är Hjälmarna på de små.......
Är Hunden er? Sån gillar jag!!
Finns en här i byn som är tok mysig!!
Ha en bra dag!!
Kram kram

I huvudet på Caroline sa...

Ja, du hjälmarna... Mikael skulle åka förbi dagis när han åkte hem men glömde det, du vet hur karlar är! ;)

Hunden är hans, hmmm ingen hund jag skulle välja inte, jag är för mjäkig:) Han bestämmer ju över mig:)
Krya på er!
Kramkram