tisdag 17 februari 2009

Avesta dagen

Igår var det en typisk Avesta dag... for runt från gård till gård och hälsade på! Riktigt trevligt att träffa alla!
Nellie lilla söta gumman fick en liten alla hjärtansdag present av moster, mamma fick laga mat åt mig och så besökte jag ÖB, apoteket och Åsa´s lilla butik, lilla uthuset!
Jajamen så shoppa det kan jag... så nu är saken den att jag måste få ut lite bilder på nya saker hemma hos oss i Storvik, inte stora saker men lite småsaker som gör vårat hem ännu mer kärleksfullt, kanske ni kan ana, MYCKET HJÄRTAN!! :)

Så kameran blir dagens projekt! Nice...
Nu ska jag in i hetluften på forsen!
Ha en bra dag alla!
I morgon kommer det bilder! ;)
Vi ses då!

Tok tjejen på äventyr!! Hur löser man vårdnaden på detta söta hjärtat?????



1 kommentar:

Anonym sa...

<3<3<3 hoppas verkligen det ordnar sej med blejsan...det är hon värd gullet!

ha en bra dag vännen ska lägga in lite låtar så vi har mycke musik till våran kryss som ska bli såå rolig å skön=)
pussokram