tisdag 17 februari 2009

Kryssningen i helgen!

Idag innehöll det en massa skratt och humor på eftermiddagskvisten på jobbet!
Tre trappor upp i Utvecklingens ände av korridoren sitter Susanne, Maria och Caroline!
Susanne frågar mig:
-Vilken båt är det du och tjejerna ska åka med fredag?
En lika förvirrad Caroline som vanligt svara och rycker på axlarna:
-Har ingen aning faktiskt!
Susanne kollar lite fundersamt på mig och säger slutligen:
-Men Caroline vet du inte vilken BÅT du ska åka med????????
Hmmm nej faktsikt inte, då visste jag inte det... ähh det var ju inte jag som bokade!
Men jag visste iaf att jag ska på bussen tio i tolv vid Beppes!
Då slinger Maria in med kommentaren:
-Tänk om det är Viking Line Cinderella... Det är ju inspelning av nya avsnitten till "färjan"
Herregud vad vi skratta och det blev ju inte mindre när jag ringde upp Jennica och frågade vilken båt det är vi ska åka med, jo mycket riktigt Cinderella!!
Jennica sa att det inte var någon inspelning men något senare idag pep mobilen och tydligen är sista inspelningsresan den 20februari.. då vi ska åka... Tänk att man aldrig ska få ha en fylla i fred?? Hahaha...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det avsnittet se jag fram emot...:)

I huvudet på Caroline sa...

Haha... det kan jag tro:)