onsdag 18 februari 2009

Good morning everyone!

Vilken eftermiddag det blev när jag kom hem till huset igår då....
Det luktade och det luktade illa... rättare sagt skit! Katten Sigge har ju haft diare ett tag nu men jag visste ju samtidigt som jag öppnade dörren och lukten small i mot mig att Sigge hade varit ute hela dagen!
Gick runt å sniffade... hmm ingenting i hundrummet heller MEN sen kom jag till vårat kök och DÄR var det någon som sprutlackerat HELA golvet.... LILLEN!!!! Men jag kan ju tacka min underbaraste att han tog reda på skiten för jag är så himla trött på att göra det efter alla dagar med Sigge skiten:)
Ja, man har ju hört att det går magsjuka... men trodde det bara var vi människor nu men intedå... vi är en riktig skitfamilj;) Undra när det är min och Mikaels tur då??? :(
Nog om detta över till trevligare saker.... VÅRAT HUS!!!


Igår var jag på pysselhumör så jag tog med mig dammhinken och dammade lite samtidigt som jag flyttade på saker hit och dit och knäppte lite kort på alla nya saker som tillkommit i vårat hem<3

Saker som jag handlade i Åsas lilla uthus:

Köksgrejerna väntar på att få komma in på sin plats i det kanske snart färdiga köket.... Men jag och Mikael har prioriterat andra saker en stund, faktiskt det viktigaste; Kärleken!

Lite födelsedagspresenter:

Fatet fick jag av Jennica, Petra och alla andra tjejerna, Vitlöksskålen av syster och Jonas, och den stora lyktan på andra bilden av Cissi, Angelica och Johanna


Kronan av Cissi, Angelica och Johanna och boken om mig av Syster m fam.


Ännu en ljuskrona av C, A och J och Toas skylten av syster m fam.

Sen kommer alla hjärtans dag!

Hjärtat som hänger på hatthyllan fick vi av mamma, sen donade jag lite med en lykta och skyltar på korgarna igår kväll!
Ramen med mig och Melwin på kortet fick Mikael i present av oss, samt en teckning som Melwin ritat på dator, berlockerna; C och M, och en tre-rätters


Av min gulliga kille fick jag detta söta ljus, han vet att jag älskar alla dessa doft ljus;) fick även ett jätte sött kort och ett hjärta med godis i!!! Tack mitt hjärta för alla saker!

Även av Melwin fick vi en alla hjärtansdag present men jag tror det var många som fick den här, för först fick farfar den, sen Mikael och sist jag:) Gulliga unge!!!!!!!!!



Lite mer pyssel som jag gjorde igår, hjätat har min mor gjort!!!!

Sen en present som vi fick i inflyttbningspresent av kära syster som jag glömt att visa!!!

Ett sött stort hjärta!!!!

Nu ska jag jobba, hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så mycket fina saker! Ska bli kul att se nästa vecka! Kram Maria

I huvudet på Caroline sa...

Det ska bli så roligt att ni kommer! Vad vill ni ha för mat??? Kramkram