torsdag 19 februari 2009

Resefeber.....

Jaha då börjar resfebern komma... jag börjar bli pirrig i magen och det känns som allt är oplanerat... min väska är opackad, vet faktiskt inte riktigt vart den är!! Och det är i morgon vi ska åka....
Nu kanske ni tycker att jag är löjlig men jag är ju en människa som lätt får resfeber... nästan bara av att ta tåget till jobbet ju... Haha så då kanske ni kan tänka er hur jag har det nu innan denna 24timmar kryssningen! Inte nog med det, jag kanske ska vara kvar i stockholm under natten till söndagen också för jag har match i Stockholm på söndagen! Men frågan är nu, kommer jag bli uttagen på den?
Jag måste prata med min tränare snarast jag kan planera... HERREGUD det är ju snart:)

Nog om detta och över till något mer åt matens väg.... VÅRAT KÖK! Igår eftermiddag så höll Mikael och hans pappa på hela kvällen... så nu känns det som vi är på väg åt rätt håll igen! Det gillar vi:) Tummen upp för dom arbetande karlarna!

Jag längtar sååå tills vattenrören och avloppet är på plats så bänkskivan oxå kan moteras dit för efter det så är det bara på med snickarbyxorna och börja kakla, spika panel och slutligen måla den och taket!! Då kan ju jag och Mikael pyssla ihop, MYS!

När det väl är klart då är det till och planera tapet och golvfärg, riktigt skojjiga grejjor!

Nu är det färdigt knapprat för dagen, min lunch börjar lida mot sitt slut och jag ska kolla om jag fått resultatet från mitt prov som jag dumpade in igår!

Så här sätter jag punkt för mig denna vecka och önskar er alla en himla trevlig helg, vi ses på TV!;)
Kram på er alla!

Inga kommentarer: