torsdag 19 februari 2009

Nu ska jag bjuda på mig själv igen!

Igår hoppade det en sån där blåst groda ur mig igen... tänk att det blir ju bara oftare och oftare nu förtiden, vart är mina hjärnceller? Semester??? :D

Igår innan jag och Mikael somnade in i går (förklarar kanske nu att jag var trött därav min förvirrnign) så pratade vi om en utomlandsresa... Jag sa att jag skulle vilja åka till El Verde! Han frågade vart det låg.
Svarade att det låg utanför afrika, en bit nedanför Canarieöarna.
Men nu vet jag lite bättre anledningen till att han inte förstod mig kanske var för att det heter Kap Verde (mina arbetskamrater rättade mig idag)
Mikael sa efter en stund, undra vad dom har för valuta där då!
Mitt svar var:
Det är nog Euro... Han bara skratta och sa att det ligger väl inte i Europa... Då svarade jag om möjligt ännu blåstare:
Oj, det har jag aldrig tänkt på att Euro endast är i Europa!!

Fy skäms på mig!!!!
:D:D:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur vi har dig Caroline...

I huvudet på Caroline sa...

Haha vad duktig du har blivit på att tassa av dig:) Ha en trevlig helg på Forsen!