tisdag 27 januari 2009

Uppe med tuppen!

Klockan 05:26 bromsar tåget in vid bommarna utanför Fors Bruk för att släppa av en yrslig och ap-trött liten flicka som ska till sitt trevliga jobb! Hur trött man än är så är det faktiskt skönt å komma hit, få göra sina sysslor, åka hem och känna att man gjort någe nytta under dagen, för på eftermiddagarna har jag tydligen börjar slappa igen!
Igår hände ingenting, stannade i avesta för att besöka FotTina, det var skönt och VÄLBEHÖVLIGT! Sen ringde jag världens sötaste och frågade hur han mådde och vad han hade för sig.... han är åter hemma hos oss men tyvärr sov han när jag kom tillbaka hem till huset!


Åter en lycka var det när Mercan brummade in i Högbo för att hämta min Lilla tjej, så underbart gooo hon är!

Sen åkte jag till mormor min, fick mat i massor och en bunte med jobb hon skulle ha hjälp med;)


Klockan han ticka över 18:00 då fick jag släppa mormor för att hämta posten hos min föräldrar, och vara lite social i denna snabba stund innan träningen!
Sen var det motion och löpning på schemat och väl hemma i mitt älskade hus med mina älsklingar var jag inte förrrän vid 22:30= Sent och en trött Caroline Idag!

Nu ringer min klocka om jobb, jag är som skalman, klockan ringer när det är dax att sova, äta och jobba! :D

Ha en trevlig dag alla bloggläsare!

Inga kommentarer: