måndag 26 januari 2009

SOVMORGON...

... Det stod på schemat med stora bokstäver och skönt var det kan jag lova:) LOVELI

Helgen har rusat på i ettt svep men mycket har hänt, vi tar allt från början så får även ni hänga med vad som händer ute i skogarna hos oss!
Fredagen:
Gick ju hem tidigare rån jobbet för att överraska Mikael med lite rust och gissa om han blev häpen när han kom hem från jobbet på eftermiddagen!
Vid lunch tid i matsalen i Bro:
Några timmar senare; (och en svettig Caroline)

Vackert vitt och en överraskande Mikael :D Men detta är bara den temporära lösningen innan det blir riktig rust efter sommaren, men för att jag ska trivas tills dess så ville jag inte ha den spyfärdiga färgen på väggarna... och vem kan säga att det blev till det sämre? Bara 300kr färg och lite vilja samt arbete så tycker jag att det duger till nästa vinter, när det ska göras om helt!

Annars så var det oxå mycket dekoration på schemat:
Jag har varit på riktigt pyssel humör senaste tiden så i morgon tänkte jag ge mig in på Tvrummet, måla det oxå det en temporär lösning fram tills storrusten ska läggas in!
Lite mera pyssel, sen i fredags kom även våran bänkskiva, jaja fel mått men iaf något som passade av tre st skivor, får den rätta om 4 veckor!
Det blir riktigt bra!

Lördagen så for vi till Uppsala, handlade lite kakel och massa annat strunt notan slutade över 5000kr! Sen åkte vi förbi Angelica för att gratta henne på hennes 25årsdag!
Jaha detta var min helg det... handbollen i går vet ni redan så den är inte värd att nämnas förutom att det blev en vinst! Tummen upp för det!!!
Kram på er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman... va fin din blogg är =) Älskar dig! Kraammm Cissi

Anonym sa...

Hihi gulliga du! Älskar dig med! Kjaaammm C

Anonym sa...

hej vännen..
gud va fint de blev å va fina hjärtgrejer du har gjort...i love hjärtan de vet du va?;)
äre du som målat hjärtan på väggen oxå??
en fråga till..vart har du köpt dina doftgrejer som står på ditt nyckelskåp??=)
har nämligen letat efter såna=)
kankse ses imorron en sväng om du kommer å hälsar på..
massa kramar!

I huvudet på Caroline sa...

Hopp å hej ett helt brev, Jennica vad har hänt med den papp brev-konversationen mellan skåpen?? Haha
Jag vet att du älskar hjärtan, därav så kommer mina tankar på dig när jag tillverkar hjärtan;) På väggen sitter det 3st hjärtan av ståltråd som jag gjorde i hasten, men mysigt vart det! Igår fick jag 4st småhjärtan av pappa som ska målas sen hitta något ställe att bevara dom på!
Självklart kommer jag förbi i dag, men det blir en snabbis för jag åker tåget idag och det går ju vid 14:40! Oändligt många kramar till dig min vän!