måndag 26 januari 2009

Sömnsvårigheter....

.... usch dessa svårigheter att kunna sova beror på att jag spelade match igår, har ångest och ligger och ältar mina misstag och varför man blev utbytt då och då... bla bla! Så här är det efter varje match, jag är väldigt kritisk mot mig själv! Så man kan tycka att jag är vädigt ego över detta beslut som jag fattat under natten.... Handbollen är ett avslutat kapitel för mig ett tag, jag kastar in handduken för denna säsong! Kan inte plåga mig själv längre, bryta ner på psykiskt efter varje match och sen fortsätta som absolut ingenting har hänt!

Jag kanske må vara ett EGO men för mig är JAG SJÄLV det viktigaste!

Träna kommer jag fortsätta med, för det är roligt, skönt och socialt!

Men nu tänkte jag åter gå till soffan för att försöka sova lite!! Hoppas få lite sömn men lite tur har jag att i morgon ska jag ta lite sovmorgon för jag måste åka bil eftersom jag ska hämta min lilla älskling efter jobbet!!!



Inga kommentarer: