onsdag 28 januari 2009

Godmorgon på er!

Vilken toppen dag det är idag, jag ska ta tidiga tåget hem för att hinna måla TVrummet under eftermiddagen! :D
Spännadande va?
Gårdagen paserade med ett svep och jag lekte mesta dels med Melwin, vi lekte med hans bilar, åkte pulka och gjorde mat... Sen var jag helt slut när han skulle sova så även jag somnade in och vaknade av att Mikael kom och väckte mig när han kom hem från träningen!
SKÖÖÖÖÖÖÖNT!
Men idag är en ny dag så då är det ingen rast och vila, här ska MÅLAS!! Bilder kommer förhoppningsvis till i morgon så även ni kan se förändringen;)
Förresten Jennica; i morse när jag var ute och gick med hundarna runt kvart över 4 så kom jag och tänka på en sak, du frågade mig i kommentaren vad jag köpt dofterna i hallen, glömde svara på det igår ju... men de är i af köpt på DollarStore i Sandviken!
Roligt att du och Petra kommer på kalas på söndag... *längtar*

Ha en trevlig dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja men visst ja de glömde jag oxå bort=)=)
du är rolig du!!
japp på söndag tar vi räsern å kommer te dej å de ska bli sååå himla trevligt tycker jag=)

ha en bra dag!
puss o kram J

Oss.... sa...

Hej och hå vad du är pysslig!! Jag behöver också måla om.......
Vi ses på Torsdag på Träningen!!
Kram kram Anki

I huvudet på Caroline sa...

Nämen Anki, tittade du in, ROLIGT! Ett besök och du ligger redan på min topplista:) Du lämnar ju avtryck, love it!! :)
Stora kramar till dig!