torsdag 29 januari 2009

Ännu en morgon!

Jag halkade precis in på mitt kontor, lika trevligt är det alltid att komma hit... tog sovmorgon idag för jag ska på utbildning så därför blir jag sen hem, då passar inte tåget! Så mercan fick arbeta idag!
Men nu så hoppar jag morgonfikat och bloggar lite istället...

Gårdagen gav resultat! Himla skoj det är när det är klart... Men på vägen fick jag faktiskt slita som ett djur och offra 4 komptimmar för att gå hem tidigare!
Tv-rummet Klockan 12:15 igår:

Kl: 21:30
Idag när jag kommer hem så ska jag göra en liten fondvägg med dekoration som jag köpt på ikea, men jag vet inte riktigt vilken vägg.........
Arbetet kallar så jag hinner få någe gjort innan utbildningen!
Ses!










4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.Vi får väl se ändringarna i rummen när vi kommer på söndag. Vi har oxå böjat måla om i gamla sovrummet.
Kram mamma

Anonym sa...

Hej,hej!
Fint blir det, och du får nog upp tv:n på väggen till slut ska du se....för nog brukar väl du få som du vill :) Berit

Anonym sa...

fasiken va fint det blev=)=)'
längtar tills man får se de live på söndag...
hoppas du ringer mej snart har ju ringt dej=)
kram J

I huvudet på Caroline sa...

Roligt att ni lämnar en kommentar tjejer!!! :) Kram på er!