fredag 8 februari 2013

FrEdAg

Tjolahopp!!
Det är åter igen FREDAG och nu är helgen väldigt nära!! Jag tackar jag tackar.... lite panik har jag över att denna helg är helt fullspäckad men det är iaf med bara nöjen och roligheter! :)
Antar att på måndag är man tröttare än vad man är idag... men tur att det är ledig dag då!

I dag ska jag hem och städa och baka inför kalaset i morgon för mig och Lowe, pojkarna skickar jag till valbo för lite shoppping!
I morgon kör dagen i gång tidigt, det är lasarett besök, simning sen är kalaset vid lunch och eftermiddags match för mig samt LAGFEST...hihi
Söndagen hoppas jag att jag vaknar pigg och fräsch.... Melwin har cup, den vill jag verkligen inte missa sen på eftermiddagen är det Mikaels tur med match, jag antar att vi sitter där som trogna åskådare som vanligt :P

Sen är det nog bara att ramla hem och i säng antar jag.... men som sagt mycket roligt att se framemot som står på agendan!
Hoppas Ni oxå har en trevlig helg inplanerad, den behöver verkligen inte vara fullspäckad, tänk vad lugnet och obokad tid kan vara underbar!!



Fina blommor från familjen Räihä
Doftljus från familjen Wennmark
En vacker dag i Backaänget
Jag önskar Er alla en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: