tisdag 5 februari 2013

En dag på sjön

I söndags var det härligt väder, solen lyste för mig på min dag :)
Dagen i ära spenderades på Bäsingen med mor och far... en liten dagstripp för mig och Lowe.





På em/kvällningen kom familjen Rähiä på lite tårta... roligt att få umgås lite med dom en söndagseftermiddag som denna!
Men med facit i hand vet jag att jag gick mycket back under min födelsedags helg, tyvärr nästan den dyraste hittills av alla mina 29 födelsedagar!
Oturen förföljde mig, mixen sprack (mikael va i köket ;)) mina bästa skor gick sönder, en fin glaslykta som jag fick i 25års present av barndomsvännerna stuttsa ner i golvet OCH min sötaste Merca strejkade.... Mikael och Martin fick bogsera mig hem från Gävle efter ha varit på en bröllopsfotografering i Kilafors. Tur i oturen att den höll hela vägen dit iaf... så inte brudparet fick kris :)

Ha en fin vecka, snart är det fredag igen!! JIHOOOOO... kalas, matcher och lagfest!!
KRAM

Inga kommentarer: