torsdag 17 januari 2013

Uppdatering från Iphone

Nu bjuder jag på en bild bomb från min iphone, tyvärr är det enda sättet jag kan uppdatera med bilder, någon som vet var det är för fel???


Rune som jag arbetade med när jag startade här på Fors bruk för snart 11 år sedan har nu gått i pension, tyvärr!! Han slutade innan årsskiftet.. han är en gubbe som jag kommer sakna, vilken härlig gubbe, faktiskt obeskrivlig… vi hade ju såå himla kul ihop! Jag och en annan som arbetat med honom gjorde en almanacka som överraskning åt Rune, det var roligt… haha bara bilder på oss i fabriken!

Jultomten kom hem till oss när vi var på Svalagatan hos syster med fina familj, vi hade det jätte mys, tyvärr kom magsjukan på kvällen och vi blev liggandes i några dagar!


Melwin och Lowe var besvikna, julen i Storvik blev inte som planerat och julklapparna blev utspridda lite olika dagar!

En liten tjejfest klämdes in emellan jul och nyår, jag älskar mina vänner, det är så himla trevligt att göra saker ihop…. Att dansa är en av mina favoriter!!
Konstigt nog så blir det mycket galenskap när vi tjejer samlas, skoj det!!
Brudarna leker, blondiner vs bruntter

Sen kom nyår, opigga och lite halvsjuka men med lite alvedon så klarade vi det fint, men vad vet jag om vi var ett bra värdpar eller inte…hihi… tack familjen Oskarsson och Dahlin/Wennmark för en trevligt kväll!


Kungsberget har vi besökt ett fåtal gånger i alla fall, Lowe har tom åkt från toppen av berget… min stora kille!!

Veckoslutet efter nyår fick vi besök av bästa kusin med familj, vi hade tre härliga dagar på skidorna och på kvällarna njöt vi av varandras närvaro…. Dom är saknade!!!
  Nu tillbaka till verkligheten och vardagen, morgonpromenader i mörkret vid 5 snåret, arbetet och handbolls/innebandy träningarna och Bro Foto samt alla andra måste som hör till när man ska försöka vara en ansvarsfull människa med koll på läget… haha!


Förevrigt så njuter vi av det vackra vinterlandet..... det är underbart! Denna vinter har varit helt oslagbar förutom dom onödiga plusgladerna som kom och varade över årsskiftet!!
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: