onsdag 9 januari 2013

Kan inte lägga in bilder???

Hej hopp i galopp!

Tiden rusar i vanlig ordning, dag blir till natt och natt blir till dag… men vad vore livet om det inte var i rörelse?

Vad har Ni för Er? Hoppas Ni alla haft en bra sista del av året, själv är jag ganska glad att det nya året är här, att det gamla nu är passerat och endast ett minne!

När jag låter mig blicka bakåt så minns jag inte år 2012 med ett leende, vet egentligen inte varför, det var inget negativt direkt men det var absolut inte det bästa, det var lixom bara ett år som bara traskade förbi och det blev inte mycket gjort, lite av ett lat år!

MEN NU ÄR 2013 här och jag ska göra allt som står i min makt för att detta år ska bli ett super år, äntligen ska jag ta tag i saker, nu är det slut på vilandet!!

Jag har faktiskt lite små nyårslöften, kanske egentligen inga måsten men absolut så känner jag att jag har motivationen just nu, hoppas den håller till the end of 2013 också , haha!

• Göra klart högskolekurserna (ett måste innan Sep)

• Lägga mer tid/energi p min 4benta vän

• Träna mer, utveckla mig som handbollsspelare (jag har bara lunkat på ett par år nu, nu är det dags att utvecklas igen)

• Fotografera mera för min egen del, inte för andras och för att det är ett måste

• Sluta vara lat… hihi

Hoppas jag kommer kunna hålla några av dom iaf, till en viss del kanske….. haha
Tyvärr var det meningen att bjuda på en bildbomb men olyckligtvis kan jag inte lägga ut bilder, eller rättare sagt jag kan inte ladda upp dom, undra varför??

Fotobloggen är oxå uppdaterad... www.blogg.brofoto.se
Godnatt och kram!

Inga kommentarer: