måndag 21 januari 2013

Måndag igen, ny vecka och nya möjligheter!!

Härliga helg är över, ännu en ny vecka har startat!!
Denna helg har vi bara varit, det har inte hänt mycket speciellt men det har varit skönt.
Fredag kväll så spenderade jag och lilla älskade Lowe den mesta tiden i soffan... kollade på skoterklipp som nu blivit en klar favorit för Lowe.

Lördagen, tog jag och Zombie en lång promenad i det sköna vackra vinterlandskapet, innan vi gick hem och gjorde lite nytta, städade ur garderoberna i källlaren med träningskläder och insåg att jag har mer kläder än vad jag tränar för :) ha ha ha

Jag och sötaste sötaste hunden

Skatfors
På eftermiddagen styrde hela familjen ratten mot Dalarna, Borlänge för att kolla på när kära syster spelade hemmamatch i Maserhallen! Alltid lika kul att kolla på handboll och speciellt när Louise spelar!!
Lördagkväll var familjen Gabrielsson sällskapet i soffan i Bro, efter tolvslaget insåg vi att näst intill alla sov så då förflyttade vi oss upp till sängarna....
Söndag morgon packade vi in allt och alla i bilarna för en dag i Kungsberget, tyvärr lite kallt på toppen, det blåste väldigt så Lowe var inte så jätte förtjust i att åka upp men han höll ut ..... ner måste man ju!

Lowe och pappa hans i hoppen i barnbacken :)

Gorvgrillning till lunch
Kramkram!!

1 kommentar:

Kattis sa...

Tack snälla du
Låter som ni haft en mysig helg.
Kram