torsdag 31 januari 2013

Hej Hopp

Vädret, vad händer?
Plusgrader hela dygn???? Usch det är tråkigt, det blir is, plask och blött.... jag vill ju ha SNÖÖÖÖ! Det är ju bara Januari!!

På mornarna löper jag min runda med Zombie, jag ska erkänna att det är skönt att andas (flåsa) i plusgrader med det är inte värt det för fötterna är dyblöta när man kommer hem, hittar man en torr fläck att löpa på så är det en isbana där..... så ner mer minus och snön tillbaka tack!

Jag och Memme har bowlat i helgen som var, vi hade bokat att åka till Avesta på kalas men tyvärr vart födelsedagsbarnet sjuk så efter en ganska tråkig dag hemma så åkte jag och Melwin till Sandviken för match... hans första omgång på bowlingbanan och med lite hjälp så tog han hem segern vilket gjorde honom stolt!!:)




På vägen hem han vi svänga in på Jysk.... vi sökte en sittsäck, vilket vi fynda och det har nu varit pojkarnas favorit och jag ska erkänna att även jag har sovit där någon timme eller så...hihi
MEN jag sprang även förbi lite rea... vilket Fröken Ericson gillar... Passade på för oordningen i hallen är ju ett ständigt kaos när man ska i väg, vantar, mössor, sockor och kepor överallt blandat!!
Så nu är det ordning och reda, barnen har sin låda och hjälper villigt till att lägga sina saker på var plats, tummen upp för mitt fynd!!


Idag är det träning med handbollstjejerna, härligt att få rasta bollsinnet... tyvärr kan jag inte vara med på matchen på lördag.... jag ska fotografera bröllop!!! JIPPY!!!!!
Där har vi en anledning till att jag önskar några minus och lite snöfall........ HOPPAS!!

Ha en underbar dag!
KRAM, C

Inga kommentarer: