onsdag 24 oktober 2012

Fina dag!

Idag är jag hemma i Bro, det är så skööönt, underbart att få vakna på morgon.... ta det lugnt gå ut en sväng med Zombie utan att känna sig stressad!!
Jag önskar det fanns mer såna här dagar för mig, eller för oss alla.... det är vi värda, vi ALLA jobbar på tok för mycket!! Tänk hur mycket tid av vår vakna tid vi spenderar på jobbet, är det verkligen det som är livet??
Med detta menar jag inte att jag ogillar mitt jobb, jag har det rikitgt bra där, fina arbetskamrater och trevliga kunder som gör mina språkfärdigheter (både engelska, ryska och tyska) bättre MEN familjen, hemmet betyder mer för mig!!

I helgen som var hade jag besök av en liten sötnöt med sin mor och far..... åhhh tiden går så fort, han har blivit så stor! Riktigt mys att få se honom igen!!

 
Av hans fina mor fick jag lite presenter, hur gulligt som helst.... presenter gör en så överraskande glad!!! Jag tror jag är verkligen en person som är dålig på att överraska med present, måste faktiskt bättre mig.... det för ju en sååå glad och varm!!
Tre söta ljushållare

Med goa doft ljus

Och te samt lite karameller!!!

TACK FINASTE MILLA för att du är sån underbar vän!!!

Jag önskar Er alla en bra dag!!
Kram på Er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv min fina vän!! Puss o kram