torsdag 25 oktober 2012

En alldeles förträfflig dag idag!!

Jajamen, efter en ledig dag så mår jag bra :-) och idag är det inte vilken dag som helst, min fina vän Saras kalas dag är det oxå och hon kommer få en riktigt fin present idag av hennes snälla karl... hihi!

Jag är lite avis, förstå en söt liten valp kommer hon få :D

Gårdagen gick i njutningens tecken, vi hade det lugnt och bra..... var ute i skogen och svamla runt lite!


Hösten är fin.... färgerna lyser och solen kommer faktistkt fram i bland så lite röd om kinderna blir man :)
Zombie fick modella lite igår...... han är ju ialla fall söt... haha
Sen tog min nyfikenhet över när vi gick förbi det övergivna huset.. så jag smög lite där.....



Lite snokigt är det och jag var lite nervös också....  jag är ju lite rädd av mig faktiskt, så detta var det enda som jag hade i tankarna när jag kom hem, varför står det en skottkärra där? Vad tänktes göras? Av vem? Och varför är det totalt förfallet?

Men det är frågor jag får fundera lite till på för jag antar att det inte är någon som kunna svara på dessa :-)
Ha en fortsatt bra dag! Kramiz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läskigt med övergivna hus.. Men ändå en skräckblandad förtjusning :) Fina bilder! Kram Milla

Kattis sa...

Hej !!

Fina & Intressanta bilder, det är precis den där sortens bilder som även väcker frågor & intresse hos betraktaren. Kul.
Trevlig Helg Kram