onsdag 6 juni 2012

Tillbaka i verkligheten

Hallo hallo,
Tiden rusar förbi och jag är faktiskt glad att jag hunnit fattat allt som hänt runt om mig, min kära syster och hennes man har tagit mycket av min tid, nu går tiden åt helgens bröllop, min barndoms vän Cecilia!

Min kära systers bröllop var i helgen som varit, det va mycket pyssel och det är inte slut än... Men det var en ära att få vara delvis fotograf, tärna och toastmadame, men jag ska erkänna att mitt schema var väldigt hårt.... Tur att dom bara gifter sig en gång:-)

Mig, mitt liv har blivit lite lidande, bröllop bestyr och rustande så har schemat varit smockat men nu är allt snart över och rusten är klar, så det är bara bilder som fattas!
Sen ska jag ta tag i mig och min kropp... Det är ju det viktigaste!

Ha en fin vecka, jag lovar att uppdatera mer så fort vårt internet kommer igång igen!!
Puss och kram

Inga kommentarer: