tisdag 29 maj 2012

Bröllopet närmar sig!

Herregud vad tiden går, klockorna ringer om mindre än en vecka för Louise och Jonas!!
Jag börjar bli riktigt nervös..... det är verkligen jätte kul att dom ska gifta sig men jag känner att det ligger på lite för mig oxå, mitt schema är ganska fullt inför dagen/kvällen!

Så lite längtar jag tills klockan blir 22 och min roll är över och jag kan sätta mig ner, andas ut och bara njuta av denna härliga tillställning och minnas det vackra när man njuter! :-)

Min stackars lilla prins har varit sjuk förra veckan så jag var hemma hela veckan... vi gjorde inte mycket, vi hade det bra och lite pyssel hanns med men annars var det lugnt!
När vi gick ut för första gången var torsdags FM och då klädde jag oss med långbyxor, freece jackor och skor hann inte långt från huset förrän jag mötte människor med shorts och t-shirts och strax därefter så höll både jag och Lowe på att flyta bort.... vi hade ju varit i ide och missat att sommaren hade knackat på :-)

Under helgen blev Lowe piggare så då var vi och kollade på folkrace... det passade min motorgalna pojk alldeles perfekt, han fick prova Idas bil oxå!! Överlycklig!!

Och bonden plöjde oxå... så Lowe var sysselsatt ett tag.....
Ha en fin dag!!
Kram!!

1 kommentar:

årstidens bästa sa...

Tack för fina ord...

Ni var sååååå otroligt vackra!
Du och syster.
Hoppas ni hade en fantastisk dag att minnas för livet...

Kramar från mig.