tisdag 10 april 2012

Påsk resumé

Härligt med ledig tid, tid tillsammans med dom bästa!
Låmgfredagen så var det Melwins födelsedag, detta firade vi med tårta på sängen och en riktig mys morgon, efter lunch kom farmor och farfar och då stod skattjakt på schemat! Vilket Melwin önskade :-)
Skattjakt.... med kartan i högsta hugg

Lite tårta kvar sen morgonen

Skatten hittad och invigd, EN RIKTIG BMX :-)

Lillbrorsan kan oxå... eller kanske inte riktigt...hihi
Fick påskägg av Farmor och Farfar
med en spiderman tröja som jag inte fick
av honom på HELA helgen.

På påskafton styrde vi audin mot Avesta, där vi firade med min familj och släkt hos syster.


Tillskottet Tiger :-)
Söndagen var det påskmiddag hos Mikaels mamma och pappa, sen kalas hos oss i Bro.








Måndagen var det badhuset som gällde och när jag vet att vi har något på G som barnen älskar så kan jag muta lite;-)
I fall Ni är duktiga och låter mig fotografera Er så får Ni åka till badhuset...hihi... Nu gick det inte så bra ändå men dom fick bada iaf... Jag glömde fixa frisyren på Melwin, det vart så mycket i min planet och stressat så ja, jag glömde:/
Sen var Lowe tjurig och lyssnade absolut ingenting på mig, tror inte han fattar mutor riktigt ännu :-)








Hoppas Ni oxå haft en fin Påsk!!
Kramizar!

Inga kommentarer: