fredag 6 april 2012

Idag är det ingen vanlig.....

.............. för det är älskade Melwins födelesedag!!
Idag blir stora killen blir 6 år, härliga 6 år med kärlek, utvecklig och äventyr.

Det är över 4 år sedan jag träffade Melwin för första gången.... det var på Fabriken när han var där med sin pappa och hälsade på jobbet efter han slutat och jag börjat ute på maskinplan igen. Men den dagen helt ovetande att denna 1,5 åring skulle ha en sån stor och betydelseful mening för mig senare i mitt liv.

Nu är denna gosse en viktig del av min familj, det han betyder för mig är obeskrivlig, även om jag inte är hans mamma så har jag varit med nästintill hela hans liv så han är en väldigt fin vän för mig!

En vän som jag inte skulle klara mig utan!!
Så ett stort GRATTIS till vår finaste Melwin!!!!!










Kram!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

<3 Fina Melwin och fina ni <3

Puss & Kram
Familjen från övre

Anonym sa...

Vilka fina bilder=)
Stort grattis till Melwin=)