måndag 12 mars 2012

Måndag morgon....

och ännu en vecka står och väntar på att få passera.
Solskenet saknade vi i helgen men lagotm till man börjat jobba så lyser den in här och bländar skärmen.
Jo, visst jag jobbar idag, lite ont om folk i teamet så jag får ta min ledig på fredag istället men det ska inte vara nå problem inte, att vara ledig en fredag!

I helgen som varit så kompa jag ut lite tidigare än vanligt och satte mig på tåget mot huvudstadem och kusin, vi var ute på "Gålden" och hade en alla tiders kväll, fullt ös på dansgolvet och jag ska villigt erkänna att jag lite halv sliten i taxin hem :)



















Under lördagen gick det inte i många knop, en resdag, eftersom jag åkte över Dalarna hem för att hämta upp Lowe som varit hos mormor och morfar.
Gårdagen spenderade vi mestadels utomhus, Melwin åkte lilla Vasaloppet så det var fullt tryck!

Det är allt jag har att bjuda på just nu!
Men hoppas allt är bra med Er alla läsare!
Stora kramar till Er.......



Inga kommentarer: