fredag 16 mars 2012

Härliga Fredag!!!

Idag är det FREDAG!! och nu är det helg.... helt underbart!! Ännu en fartfylld helg med sista matchen för säsongen, lagfest och fotograferingar!
Men det viktigaste...... Kvalitets tid med min älskade familj!!!!

Jag vill önska Er alla en kanon helg, så idag bjuder jag mestadels bilder.......

Gustav Vasa 1 som väntar på start

Gustav Vasa 2

Hejja klacken.....

Börjar bli redo

Värmer upp

Gick inte bra med all fart :)

Bästa polaren klara backen.....

Hejja klacken

Redo för start.......

Börjar bli uttråkad för startskottet aldrig går!!! :)

Backe.... full fart och vurpa....:)

Precis innan målgång!! Grattis Melwin och Kimi för fina medaljer från lilla Vasaloppet 2012
Idag bjuder jag även på bilder nereifrån atljén...... VÄLKOMNA!!!!


Min nya kaffemaskin.... Prima!





Myspys i studion......

Vi fynda ett bord till TV-rummet häromdagen, jag och Mikael bara sprang över det, kollade på varandra och visste på en gång att det var vårt.......




STORA kramar från Bro

Inga kommentarer: