söndag 8 januari 2012

Snart ny vecka och nya möjligheter....

Hej alla glada, söndagen är här och snart väntas sängen för mig, ladda riktigt ordentligen för nu väntas en hel vecka med arbete för mig.... ojoj det var lämge sedan! MEN det är bara en vecka sen går jag ner på 80% på Fors och kommer spendera mer tid med familjen, även arbeta lite mer med Bro Foto.
Det kommer bli skönt!!!

Jag börjar med att vida lite mer bilder från Disney on Ice, åhh vad jag ångrade mig att jag tog med min 5d istället för 50d för till den har jag bättre teleobjektiv nu fick det bli små prickar där längst ner eftersom jag inte har några teleobjektiv till min 5:a som är en fullformat :(
Men hoppas Ni ser konturerna iaf;)

I dag har jag och Lowe varit i studion och lekt lite efter vi vart i Avesta och firat min kära syster som fyllde år igår!!


 Här kommer bilderna på Lowe, och även morsan fick vara med, fast det tyckte Lowe var roligast!! Hihi.....







Kram och godnatt till Er alla!!
Caroline

Inga kommentarer: