måndag 9 januari 2012

Guten morgen!!!!

Ich hoffe, alles ist gut mit Ihnen.

Bei mir ist es gut, freue mich auf eine spannende Woche.


Att jobba på CSC Cigg sätter sina spår, min svenska har blivit sämre och jag använder mycket engelska och tyska ord i mitt språk även på min fritid nu förtiden, men det är väl så det kanske blir när man dagarna på jobbet endast använder engelska och stundtals tyska, dock ryska kan förekomma men då tackar jag Google translate för att jag förstår mina mail :) MEN ROLIGT ÄR DET!!! Och att äntligen få använda engelskan i vardagen det är ju riktigt toppen så man håller den uppdaterad!!!!
Jag skulle behöva lite hjälp om det är någon som kan något om detta med bra sulkys, vi försöker hitta en men vi är absolut helt vilse efter vägen för det är en helt ny värld ju....
Vi har kollat på Quinny Zapp, Phil&Teds Smart, Carena Easy och Britax B-agile, någon som har några erfarenheter om någon av dessa som kan ge oss lite hjälp på vägen, eller kanske Ni har en annan favorit som vi kan kolla på? Dom kraven vi har är att den ska vara lättkörd och smidig att ha i bilen.


Kram på Er!!!

2 kommentarer:

London10 sa...

Quinny Zapp ska ju bara riktigt smidig. Och blir väldans liten ihopfälld. Men de finns inget lighläga vad jag minns. Kram

I huvudet på Caroline sa...

Ok, tack för informationen, vi flundrar och flundrar :) Kram