tisdag 1 november 2011

Tisdag.... efter en lååång helg!

Ännu en helg har paserat och får en att inse att helger är gudomliga och alldeles för korta egentligen förutom denna helg, då jag har jobbat med företaget fer och måndag så helgen vart lite längre för chefen för Bro Foto är inte lika hård och tiderna är lite bättre än i Fors ;)

Både jag och Mikael har som vanligt haft match, vinst för mig men tyvärr förlust för Mikael, Lowe har oxå fått en vinst.... en vinst att få vara i hallen och spela(speila som han säger).
Min kusin och hennes fina familj har oxå varit på besök i Bro, himla skoj som vanligt även fast vi mestadels ligger på soffan och sover alla, för vi har en ganska avslappnad relation...hihi

Hoppas Ni oxå haft en kanon helg!!!
Kram Caroline

3 kommentarer:

Marie sa...

Ser ditt namn ofta i tidningen att du fotat bröllop, du är så duktig =D

årstidens bästa sa...

Godmorgon.

Hoppas att du mår bra,tänker på dig.

Kram
Linda

Ninnie- Mitt liv med 3 prinsar sa...

Vilka söta barn du har..har oxå en Melwin.

har endel tävlingar på min blogg så gå gärna in där och se om du hittat nån tävling du vill vara med i =)

ha en bra kväll

www.ninniejohanna.blogspot.com