torsdag 3 november 2011

Idag är det match......

... så nu är det ladda och fokusera!! Melwin klagade igår kväll när jag sa att jag hade match ikväll -Men du hade det igår kväll, svarade han då!
-Nej, då var det bara träning! Haha tur att det är någon som trycker jag tränar mycket iaf, då kanske jag har någon chans att bli vältränad, eller??? :)

Två dagar i rad har jag kommit hem till ett med mycket kärlek, brinnande ljus i alla hörn och en man vid spisen, inte fel va? Det finns alltså fördelar med att jobba länge;)
 Idag ska våran bil ut på annons... inte så ovanligt att våra bilar ligger på blocket, vi byter ju nästan varje år, storbilden har varit kanon bra för den har rymt typ allt, barn, vagnar och hund samt packning.
Men den är ganska trist att köra, är man som mig och Mikael som gillar att köra bil så är det ingen prima bil för det känns mer som att köra en buss eller tåg som bara puffar på och går som på räls!!
Vi får se hur försäljningen går med tanke på att det är en stor bil men faktiskt så drar den precis bara 1liter per mil, det är väl inte mycket för en sån här stor bil!?

Ha en fin dag!!
Kramkram

Inga kommentarer: