fredag 30 september 2011

Hej svejs....

Hoppas allt är bra med Er alla läsare, här är det strålande.... det är ju den bästa dagen i veckan FREDAG! Ska bli skönt med lite lediga dagar.....


Tänkte faktiskt göra ett ryck och måla lite nere i källaren uner helgen, så ateljén blir klar någon gång :) Tiden är inte alltid på min sida tyvärr men jag hoppas på bättre nu när jag har fått beviljat att börja jobba 90% bara... kommer nog bli mycket bättre, spännande va?


90% sales coordinator, 50% egen företagare, 100% mamma, några % till att bara få vara och träna lite... jag tror detta är största anledningen till att jag inte uppdaterar här så mycket... tiden är inte på min sida men så är det väl om man är en "motivator"????


Ville bara önska Er en jätte trevlig helg och berätta att jag ska bjuda på bilder på min korta frisyr inom kort, bra va??


Kram kram från Bro

2 kommentarer:

Familjen A. sa...

Kul att höra av dig (läsa) jag kikar alltid runt lite hos dig flera ggr i veckan, varesig du har bloggat eller ej!

Den nya kameran är bara en liten liten kamera som jag tänkte att jag skulle ha med mig i väskan typ alltid.Det är en Nikon COOLPIX 12,0megapixel 4*zoom 2,7 inch LCD haha det säger mig inget haha. ;-)
Min gamla som funkar bättre är en Casio 10*optical zoom, 24mm wide angle, 460,000pixels LCD och den har ju ALLTID varit så bra men för ett tag sen började den trilskas.Så fort jag får råd ska jag inhandla en RIKTIG kamera och gå en kurs! ;-)

Ha en fin helg, kramar Anna!

Kattis sa...

Lät inte riktigt som det där går ihop ;-)
Väntar spänt på frisyrbilderna.
Hoppas ni haft en oppen helg !!

kram