tisdag 20 september 2011

Good morning....

Måndagen har paserat, första måndagen efter fem veckors semester... och jag saknar redan ledigheten, att gå hemma och mysa med familjen! :) Fast det är oxå skönt att komma tillbaka i vardagen och rutinerna kommer på plats.

Tyvärr är förkylningen i rundgång, alla fyra är förkylda... jätte tråkigt men snart är det över igen!


I helgen som varit har vi pysslat lite hemma och jag haft en bröllopsfotografering i Avesta så jag och Lowe sov där, fint med lite kvalitéts tid med mina föräldrar ävem om dom mest fick springa runt och jaga Lowe...hihi!


Vet Ni va? På torsdag ska jag klippa mig, och jag har bestämt mig: JAG SKA AV MED BARRET!!!! Usch vad jag avskyr mitt hår, alla säger att jag har så fint, tjockt hår och kan göra vad som helst med det nu.... men herregud fint? Absolut inte fint men tjockt: JA!


Det behövs klippas, slitet som attan och när jag tänkte efter så klippte jag mig sist hos frisör när Lowe var 2 veckor så ja det är på tiden igen!


Jag har ju aldrig utsläppt för det är så tungt och i vägen, när jag sover så fastnar det under armarna så jag känner mig fastbunden, när jag ska köra bil så fastnar det mellan ryggstödet och ryggen så det blir bakåt gamnacke :) Så visst ska jag klippa mig kort?????


En liten kom ihåg tavla har kommit upp hos oss:




Före:









Sen som avslutning tänkte jag bjuda på några bilder från Cypern.... Soliga och varma kort behövs i detta höstruskväder!!























Kram på Er!!!!

2 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åh ni har det ju så fint, och du blir säkert jättefin i håret, vare sig det är kort eller långt!

Hihi så du såg oss i skogen eller? Du skulle ha kommit fram och hälsat. =)

Kram Anna!

Kattis sa...

Tack för det.
Hur gick det med nya frisyren...
Gittan & Tomas vart mycket nöjd med bilderna, du får använda bilderna om du skulle vilja det.

Ha de bra. Kram