måndag 14 mars 2011

Bildbomb från föregående vecka!

Veckan som var hade jag en underbar veckan, blev bortskämd med kärlek, vänskap och lyx!! Hela min släkt nere i huvudstaden är så himla goa! Min kära kusin Linda och hennes familj tog väl hand om mig, maten stod på bordet, skjutsade mig och skämde bort mig totalt! På onsdagen hämtade min morbror mig utanför kursen och även där stod maten fint dukad på bordet så vi åt gott och hade några trevliga timmar tillsammans, morbror, Kerstin och kusin Gustav!
Torsdagen så var jag och Linda ute på köpis en sväng, eller tog hissen ner till Noll och klev ut i Solnas köpcentrum, bodde med klass! Sen efter kursen så tog vi på oss partykläderna och åkte till Stampen och kollade på några bekanta som hade spelning....
Två kusiner som hade skojig kväll....
1. 2.
Vi gick vidare till Golden Hits, ganska skumma människor där en torsdagkväll men ja vi gjorde vår kväll till en riktig kanonkväll! Även min andra kusin Magnus mötte upp oss, så en skoj kväll för kusinerna!
Tack alla Ni som gjorde min vecka, kusiner, släkt och kursdeltagre!!
Fredagen kom jag hem till ett tyst hus, sovande barn men en sambo som kom mötandes i hallen och gav min en varm kärleksfull kram som stod för älskad och saknad!! Härlig känsla!!
Lördagen var det toppen väder, vi gav oss ut till backen på andra sidan åkern, konstigt att vara utan Lillen och gå!!
På söndagen var det Lilla Vasaloppet i Högbo som stod på schemat, en taggad men lite hängig Melwin ville gärna slå förra årets tid;) Stora killen klarade sig igenom loppet fint, även fast inte kroppen va på topp! Hela släkten va och hejade!
Klar för start....
Halva loppet utfört..... hejja hejja!!
Målgång och medalj till duktiga Melwin!!!
Hela familjen va samlad även fast Lowe nästan sov igenom hela dagen...hihi
Så två hängiga killar somnade på soffan på direkten när vi kom hem..... Dom två finaste killarna i Bro!!

Kram på Er!!!

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Kul med mycket bilder!

Va lika ni är varandra ni kusiner. =)

Kram Anna

Lisa sa...

heeeej sötaste!!

ja jag funderar på att starta något jag med, så man kan "marknadsföra" sig själv lite.. och en fritidshobby är väl lagom =) kanske ska boka ett möte på skatteverket då.. du gör ju mkt jobb du, duktiga du!!! =)

vilka söta killar!
hoppas att ni slipper bli sjuka iaf, för de är värdelöst =( uscha! hatar det.. men det är ju alltid något känns de som!

hoppas att du får en underbar dag min vän! MÅNGA KRAMAR <3

Mirre sa...

Låter som en toppenvecka och toppenhelg, kul du och kusinerna verkar ha haft. Samt en härlig helg med familjen, massor av fina kort.

Hoppas att allt är bra annars?
kramar