måndag 31 januari 2011

Ny vecka nya utmaningar!

Helgen har varit strålande eller allt förutom förlusten mot Avesta, usch... usch!! Men det är bara att ta nya tag och vinna nästa:)
Fredagen mös vi mestadels, mannen hade tacosen uppdukad när jag kom hem efter jobbet sent på eftermiddagen... på lite bättre humör för jag ska på en liten såkallad arbetsintervjuv i veckan som låter lovande!! Så kanske allt löser sig utan att jag behöver välja något som jag egentligen inte vill!
Lördagen kom Forsbacka bussen och hämtade upp mig och Melwin för match i Avesta, Mikael och Lowe kom efter... Jag hade bjudit hem oss efter det till mor och far på mat, snällt va?
Där gjorde jag mig i ordning, blev bortskämd.... mamma strök och donade åt mig:)
Sen lämnade Mikael av mig upp på höjden hos Sara, TJEJFEST! Var lite nervös innan då jag inte kände någon bara Sara lite genom Melwin och Kimi! Men under kvällen visade det sig att jag oroat mig helt i onödan! Dessa tjejer är precis lika som mig, flummiga, ärliga och bjuder på sig själva! Att jag hittat såna fina tjejer här i Storvik och hade jag inte trott... dom finns tydligen inte bara i Avesta;) Ost, kex och vin senare Granliden för första gången i mitt liv!!
Granliden...
En riktigt toppen kväll!! Tack brudar!
Kanske lite flummiga bilder men roligt hade vi...
Kram på Er alla!

6 kommentarer:

Familjen A. sa...

Jag håller tummarna på att den där intervjun blir till något mer. =)

Åh va skoj ni verkar ha haft, riktiga storviksbrudar kan festa dom. ;-)

Förresten, om man får fråga, skulle inte du fylla år i dagarna eller har jag missat det?

Kramar Anna

Sara från övre sa...

Du är en underbar person Caroline som jag trivs väldigt bra med. Och lika flummig och tokig som oss =)
De va kul att du kom. Kram

årstidens bästa sa...

Hahaaaaa.....HÄRLIGT!

Kram
Fru H

Hanna Eklöf sa...

De är flummiga för att vi bjuder på oss själva, inte ALLS för att jag posar när jag är full inte .. Mohahahahahaaaaaaaa.
Tack för en toppen kväll, nästa gång tar vi festen hos mig eller någonannan.. Men innan dess hinner vi träffas hos Sara med kidsen, Mio leker aldeles utmärkt med både Kimi, Siri och Melwin =)

Tessa sa...

tack själv för en trevlig kväll. Riktigt roligt var det och bilderna ser ut som det var.Finns inget att skämmas för.

Mirre sa...

Ohh så trevligt ni hade det =D

kramaar härliga foton