fredag 10 december 2010

Nu flyttar jag....

.... alla mina kommande bilder som har med Brofoto att göra, alla fotningar kommer hädan efter visas på min Brofoto blogg!
Anledning till detta är att jag vill kunna sära på mitt privata och mitt kommande företag! Mina bilder här kommer kunna vara flummiga och dåliga utan att det är något som jag försöker sälja! Men mina bilder tagna på männiksor i studio, andra miljöer och jobb relaterade foton kommer förhoppningsvis vara fina och i bra skick och presenteras på min andra blogg!:)

Hoppas detta inte är allt till för mycket besvär så att Ni inte kommer besöka min andra blogg någonting! Jag hoppas Ni kommer följa mig och min utveckling på fotofronten ändå i fortsättningnen!!

blogg.brofoto.se

Över till mitt privat då:)
Denna vecka har det hänt mycket och den är absolut inte slut än... hihi! I onsdags var jag på julbord med jobbet, mums....Fick tyvärr (han är go att ha med sig men ibland är det skönt med lite egen tid och kunna äta i lugn och ro) ta med mig Lowe för Mikaelhade visst glömt att jag skulle på julbord och råkade jobba över...Haha...så nu är det Mikael som har mycket att gottgöra men jag har massa pyssel julklappar som jag behöver hjälp med så han kommer nog få arbeta för sin lilla glömska:D

I torsdags var jag, Milla och Magda på Spa i Hedemora, superskönt,3h med lugnade spabehandlingar och massa skvaller... *MYS*

Innan jag åkte tillbaka stannade jag till hos Linda på Årstidensbästa, himmel jag skulle kunna köpa allt i denna mysig butik, men jag tror inte min plånbok (inte min sambo heller för den delen) håller med!! Men jag kom hem med några små fynd...gulliga små saker som gör så mycket... zinkhus, HJÄRTAN, stjärnor, änglar och en Krans!!
Pysslat lite hemma idag och hade om möblering av småsaker... SKOJ!!


I dag är det julhandling som står på schemat, sen i morgon är det match, UTTAGEN!!!! Jihooooo!!!
Efter det är det lagfest, då är det partyblåsan och glammolockarna på sen är det utgång i Gävle! Det ska bli skoj!!

Ni får ha en jätte trevlig helg alla fina!!
Kramkram

2 kommentarer:

årstidens bästa sa...

Men du är väl för gullig!
Å andra sidan är jag oxå rätt gullig med tanke på att jag numera äger 2 fantastiskt par snygga å sköna tofflor....
Love them!

Stor kram
Linda

Mirre sa...

Ohh vad fina stuff du shoppat, samt vad mysigt med spa, vad var det för spa?

Trevligt med julbord, gött
kramar