tisdag 7 december 2010

Godmorgon mina kära bloggläsare!

Sitter vid skrivbordet på jobbet och dricker min frukost, tänkte uppdatera här lite snabbt eftersom jag varit dålig på sista tiden med saker runt om mig och min familj!
Inatt har jag sovit HELA natten, den lilla sonen är som ett litet monster om nätterna...hihi ett sött litet monster som inte låter oss sova så mycket! Sliten är bara förnamnet, har ju typ åldrats 10år senaste månaderna, så nu är man väl en bit över 30;)
Men i natt har han sovit hos svärmor och svärfar, himla skönt att få sova en natt! Att vara vaken mycket på nätterna, jobba på dagarna här på Utvecklingen eller med Fotningen tar mycket enegri! Så nu är batterierna lite mer laddade igen!

Igår kväll när vi var barnfria så tog vi en löparrunda tillsammans, mysigt på något vis, antagligen eftersom man annars aldrig kan göra det tillsammans!

Ikväll står det handbollsträning på schemat, nu var det länge sedan jag stod på startlinjen för match så en stenhård satsning denna vecka på träningarna så hoppas jag på att få vara med på match igen nu efter barnafördandet/sjukskrivingen!

(Bild från hedemora)

Satt och kollade igenom bilder från min jobb dator, väldigt gamla bidler:)
Men såg denna bild och tänkte för precis två år sedan såg vårt kök ut så här: (tänk att vi bodde så, dock inte så länge efter att vi hittat varandra)

Skillnad va? Här i hördet står nu vårat köksbord och vägarna är vita/gråa!:)
Hittade även en mysig sommar bild, en som får en att längta tillbaka till sommaren och till vattnet, synd för oss att vi sålt båten... haha!!

Och med tankarna på sommaren så saknar jag ännu mer min blonda kalufs, håller nog med min kille som skrattar åt mig i mitt mörka hår!! Haha Och när jag pratade igår om att klippa lugg då dog han.... *fnitter*
Nu ska jag jobba men tänkte bjuda på bilder med syskonkärlek först!!
....................................
Min syster är inte bara min syster utan även min kära vän, en vän som vet det mesta om mig men ändå tycker om mig! En vän som är så lik mig på många sätt men ändå är vi så totalt olika! Vi resonerar olika om mycket men ändå så respekterar vi varandras synpunkter!
En syster är en som man kan hata för stunden men ändå älskar oändligt, en syster är den som gör en stark och kärleksfull!
...................................
Jag är så glad över att Lousie finns här för mig även fast jag är dålig på att visa det och lika glad är jag att Melwin finns här för Lowe!!
Kram på Er alla underbara där ute!

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Oj vilka fina systrar, och vad lik ni är varandra!

Jag hittade toppar, men tog den andra sorten då den du har var de få kvar av och de var krokiga. =/

Kram på er!!

Mirre sa...

Oj så mycket fina bilder du visar. Tror och är övertygad om att din syster vet det. Men man känner ju så själv att man inte alltid visar =D

Tror absolut du skulle passa i lugg och ljust =D

kramar

årstidens bästa sa...

Hej Carro.

Mmmmm systrar är allt bra att ha.
L blir nog extra stolt över dina fina ord om henne.
Sen måste jag säga att ni är så grymt lika varandra.

Ses imån hoppas jag.

Kram till dig.
Linda