onsdag 29 december 2010

Hallo i stugorna runt om i det avlånga landet!

Hoppas allt är bra med Er alla, här börjar förkylningen ordna upp sig så jag funderar på en skidvända idag men är osäker om jag ska vänta till i morgon kanske, men då blir det pannlampa på:) Mörket kommer innan Mikael kommer hem från jobbet och Lowe på ryggen under åkturen vore ingen höjdare då jag är kass med balansen...hihi!

Jag är väldigt förvånad över all uppståndelse runt mina skyltar, men Ni ser dom inte i närbild så Ni vet inte hur dom ser ut egentligen.... jag är inte duktig på att texta och för det andra så har jag stulit idén från käraste Linda!! Men jag vet att hon är en sån underbar person så att hon inte tar illa upp för det!
Däremot så är HENNES skyltar helt gudomliga!!!

Jag ville oxå passa på att berätta att min fotoblogg är uppdaterad igen!! (Klickbar)

Varma kramar till Er gott folk!

9 kommentarer:

Mirre sa...

Vill också ha sådan skylt =(, haha

Får pula ihop ngt själv, skratt
kramar

årstidens bästa sa...

Men du är väl för gullig!
Att kika in och inspireras av varandra är vad bloggandet går ut på för mig....
Så fortsätt texta dina skyltar!
Visst är det skoj?

Puss på dej.
Linda

Kattis sa...

Tack !!

Vintern är vacker. Synd att vi inte hinner träffas imorgon.

Kram

Mirre sa...

Gott nytt år vännen
kramar

Mirre sa...

tack så mycket =D
krmar

Malin sa...

Ett riktigt gott nytt ÅR önskar jag DIG/er.......
Hoppas att vi kanske kan ses nått nästa år visst vore det skoj......KRAM Malla

årstidens bästa sa...

Gott Nytt År vännen!

Kram
Linda

Oss.... sa...

Dina skyltar är skita snygga och jag vill så klart ha en jag med.....
Kram kram och Grått nytt år!!

Mirre sa...

Hoppas att eran afton var dunderhärlig
KRAMAR