onsdag 24 november 2010

Utmanad!

Berätta om din pinsamaste tonårshändelse som bara är så pinsam att man knappt kan berätta om den.Skriv ner den i ett blogginlägg och utmana 5 andra bloggdeltagare att utföra den.

Jag utmanar Katarina, Johanna N, Anki, Nina och Malin!

Min pinsammaste händelse!

Just då var den inte så pinsam (tyckte jag) men NU senare i livet är det inget jag brukar berätta! Men jag kommer dela med mig av ett av mina alldeles förmånga äventyr i min roliga ungdomstid... Alla Ni som känner mig vet att jag var en riktig partypingla, och det är jag är jag än i dag när jag väl festar till! Allt och det mesta händer under mina kvällar, sitter inte direkt still och tiger, haha!
Jaja, över till en denna pinsamma sak som hände nere i Halmstad, precis tagit studenten då for mitt kära kompisgäng neråt i landet, sol och partaj i en vecka!
Vi fyra tjejer som åkte, jag och Johanna var "lite vildare" än dom andra två... så när vi en kväll åkte från tylösandscamping in till Halmstadcity och svängde om på krogen, Cissi och Angelica tog ordningsamt sista bussen hem och jag och J sa att det går en till!!! Ha trodde vi, när väl krogen stängde så stod vi där häpna och med typ en tjuga kvar i bakfickan!?!? Vi träffade på några trevliga killar som erbjöd sig skjutsa hem oss....
ÅHH tänkte vi men när vi gick mot vägen så frågade vi var bilen var men dom sa att vi skulle lifta.....just då så tyckte både jag o J att det var en toppen idé... en bil stannade rätt fort men problemet var att bilen hade bara två säten! Så vi liftare fick sitta på flaket....5människor på flaket åkandes hela långa vägen till Tylösand....Möter polisen och ligger raklånga för att sidorna ska täcka oss! Sen blir vi avsläppta på baksidan av campingen så vi får planka in över staket och grejjer!! Vi ramlade oss hem och så här är det en pinsam sak som jag har gjort... ja jag hade kul men så där gör man inte, pinsamt att jag inte tog mer ansvar än jag gjorde, pinsamt att jag inte insåg hur farligt det var!!!
Men som sagt man lever bara en gång och man ska ju leva livet levande!
.................................................................
Utmaningen startades av Mirre, denna härliga tjej utmanade mig!

5 kommentarer:

Mirre sa...

Haha klockrent, det är ju som du skriver att man inte insåg då hur farligt det hade kunnat vara egentligen =D

Du gjorde utmaningen med bravur =D

kramar

I huvudet på Caroline sa...

Tack Mirre, inga fler såna utmaningar så jag måste berätta fler av mina äventyr, måste tänka på att mina kära föräldrar läser;) Haha dom kommer ångra att jag i huvudtaget fick gå ut:D
Kram

Malin sa...

Rolig idé carro och tack för att du delade med dig. Dock har jag alldeles för många pinsamheter från min ungdom och vuxna liv som jag inte vill dela med mig av på nätet :). Kram

Johanna sa...

Haha, ni e ju inte kloka nånstans ni två:) det e helt ok att länka till mig, det e bara Facebook jag håller låg profil pga jobbfolk. Vet bara inte hur jag ska komma på något pinsamt om mig, finns ju säkert 100 historier men med mitt kassa minne så är det inte så lätt:) men jag ska försöka. Kram på dig

I huvudet på Caroline sa...

Nej, Johanna jag vet vi hade våra okloka dagar förr, tur att vi inte umgås så mycket nu för då skulle ju vadsom helst hända;) Haha!
Kramkram

Ser framemot din historia!:D