måndag 27 september 2010

Trevlig helg... tjohej!

Vilken dunder helg det har varit, spenderat den med HELA familjen i bästa staden;) Avesta...hihi!

På lördagen var vi på dop, på Alvin Jojjes dop, jätte fint och trevligt!


Ego Caroline på väg till dop....


Hade endast med mig kompakta kameran denna helg av lite olika anledningar.... men Lowe hittade en kompis efter dopet, Hugo:)



Sen efter det svirade jag om till partyblåsan, lockade till håret lite till och åkte hem till bästa Milla för en fest-make.... ÅTERTRÄFF med alla nior som gick ut 2000 stod på schemat...

Melwin den söta han sa fyra gånger under en halvtimme när pojkarna skjutsade mig till förfest hos Cissi -Du ser ut som en annan Carro!

-Jajamen Melwin ikväll är jag en partypingla....

-Jaha, svarade han... du ser ju ut som en brud!!!

-Jaaaa, vad är jag annars då???

-Då är du mamma.......
Men är han inte världens sötaste unge... haha vilken sköning!

Förfest....
9D


Hon till vänster har nog aldrig sett en kamera eftersom hon ser total chockad ut;)
9D rockar loss....Haha Ensamma?
Antingen så kunde inte fotografen hålla kameran still eller så var modellen för rörlig:)
Tillslut vart det bara jag och Johanna kvar av oss tjejer som håller ihop... men ja äventyr är bara förnamnet på det som händer när vi håller ihop!
Kön på väg ut från krogen...
Väl ute så kom problemen.... värk i fötterna och oviljan att gå hem själv i mörkret till mor o far... ringde killen men han hade ju druckit öl!!:(
Men tur att man har vänners som har små syskon som har pojkvänner, så där raggade vi skjuts... tänkte på rykterna när jag och Johanna gick till parkeringen med några ynglingar... 87:or och till råga på allt så var chaffören typ 18år... haha gissa om jag kände mig OLD som hade varit på återträff med klassen!!
Pojkspolingarna frågade hur gamla vi var egentligen men jag och Johanna fnissade och sa att vi hoppade till nästa kapitel... haha... Väl hemma på parkeringen så stod pappa och väntade i porten så då kände jag mig inte så gammal när gulliga far stod och väntade in mig och kollade så jag kom hem ordentligt!
Dagen efter frågade Mikael om vi betalade pojken iaf... -Oj, nej svarade jag men jag sa tack för skjutsen iaf...
Micke suckade -Stackars kille som skjutsar runt gamla tanter och inte ens får betalt!! :)
MELWIN åker ifrån oss idag, tror Ni jag kommer sakna honom nå ra? Med tanke på hur högt prioterad jag har varit denna vecka så kommer det kännas tomt, har inte fått lämna honom någonstans.... och just såna stunder får mig att inse att det har varit värt varenda gång jag har kämpat för att orka, när man inte varit betrodd, anklagad och ibland inte varit duglig!
Stora kramar!!!

2 kommentarer:

Lina sa...

Heeeej! :)

Ja visst är det väl kul ;) Ska försöka hålla i det nu, få se hur det går.

Ja det går fruktansvärt fort nu, fortare än tidigare tycker jag nästan. Nu när han krypit ett tag, så ska han på nästa grej... och nästa och nästa. Jag blir alldeles matt! Haha, men det är roligt :)

Och kläderna krymper oxå.. eller är det han som växer? Usch, de är inga mini bebisar längre utan små pojkar :)

Hoppas allt är bra med er alla! Kramar

Mirre sa...

Ojhh vad stor text det vart här =D, eller är det bara hos mig?

Ohh vad härliga kort, det syns hur kul ni hade =D
kramar