fredag 24 september 2010

Familjen Lundquist

Som tack för att Jeannie sjöng så vackert på Lowes dop så fotade jag mer än gärna hennes familj!!
Innan fotningen var jag lite nervös eftersom familjen inkluderar många små liv, men oj vad det var att oroa sig i onödan! Alla var hur duktiga som helst och jätte vackra!
Här kommer ett litet tjuvkik från en hel drös med bilder.... underbart söta!



Så ett STORT tack till Jeannie som ville sjunga på Lowes dop!

Trevlig helg alla kära bloggläsare och stora kramar från oss!

4 kommentarer:

Malin sa...

God Kväll i stugan! Skrev precis ett långt inlägg till dig som bara försvann ?! Hmm Så nu kanske du får två "lika". Superfina bilder på Jeannie och läste i ett inlägg längre ner att du funderade på att lägga fotning på hyllan, men DU GLÖM det!! Du är super duktig, men jag kan hålla med att ibland undrar man vad man gett sig in på, men tur att dem dagarna inträffar mer och mer sällan..... P.s ska kolla kursen du skrev om..... Trevlig Helg KRAM KRAM Malin

Mirre sa...

Hejsan, ohh vad fina kort du fotat på varje barn. Man ser varje personlighet igenom också

bra jobbat
kramar

Mirre sa...

Allt bra med dig? varit lite tyst?
kramar

Mirre sa...

Näee är ej ok med mig. Nu har jag ramlat dit och blivit sjuk. Men bra det så man blir av med baskeluskerna som kommit och gått hela tiden.

tack för raderna
kramar