måndag 16 augusti 2010

Två bröder i högform

4 kommentarer:

Mirre sa...

Hej där, vad coolt att jag snubblade på din blogg. vad duktig du är på att fota och grattis till två vackra barn =D.

jag är alltså sambo till Fredrik =D. Du vet Peters storebror. Peter som var tillsammans med Angelica =D

jag har skyddad blogg, men maila gärna vetja =D

Må så gott

Mirre sa...

Eller det gick visst inte skriva mailen =D.

Kram

Mirre sa...

Hellu där igen, nu har jag svarat på ditt mail =D.

Ser fram emot att följa dig och din fina blogg. vad fiiint hem ni har, blir så avis. Precis min stil på inredning har ni =D.

Såg foto från Angelicas dop också, kul att se henne igen =D.


Kramis

Mirre sa...

Ohh tack snälla för raderna hos mig, det värmer verkligen att höra. jag säger tvärtom, vill fota mycket mera människor och porträtt så jag blir bättre på det.

Du är ju grym duktig på det =D. Tycker det är svårt att fota människor, det gäller ju att hitta den bästa sidan på en människa också =D.

Jätteroligt att jag hittade dig, vart så glatt överraskad =D

kramis, kikar in i morrn om du uppat =D
kram