torsdag 19 augusti 2010

Fröken Wallin!!

Här kommer min kära vän, Tack Vackra Du att du ställer upp så jag får mina idéer i fyrkantigt stillbilds format!
Idag har vi (mestadels min kille)varit ute och grävt nere vid källaren, gången in till min blivane studio i källaren är snart klar...toppen!!! Då är det bara själva rusten i studion som är kvar då källaren numera är golvtom efter vattenskadan i vintras:(
Sen på eftermiddagen kom syster med familj, tillbringade en trevlig eftermiddag ock kväll!! Livskvalité!!!
Fick även äran att fota min systerson/gudson... han är så söt och skrattar intensivt!!!
Kram på Er!

5 kommentarer:

Mirre sa...

Ah ok, ja det blir jättekallt då det regnar och blåser där, hualigen. Men du henne såg nog jag idag?, bor hon här i Avesta? Tycker mig ha sett henne =D. Jättefina foton på henne och temat på korten, tummen upp.

Haha, ja vi får lära varandra. Jag blir faktiskt stolt då du säger att mina kort är så fiiiina, för jag är så impad av dina och tycker du mina är bra måste jag nog ta det åt mig ;)

Tycker du är superbra..

Ah, Ja Lillen är suuuperfiin rottis, tycker att han har helt rätt täckning och färger. Jag gillar de rottisar som är lite grövre och grova huvud, för mig ser han kalas ut.

Jätteroligt att du skriver idag med, får gärna skriva varje dag =D

Storkram

Mirre sa...

Föresten glömde säga, det är fint då man gör viss el svartvitt och viss del färg på kort =D

Milla sa...

Tack själv för en riktigt rolig fotning m dig! Du är sååå duktig. Kram

årstidens bästa sa...

Hallå där.

Snygg blogg!
:)

Jag fick nya knoppar till butiken igår.Vita i två olika modeller.
45:- styck

Underbara foton du bjuder på.
:)

Kram
linda

Mirre sa...

Tack så mycket vad go du är. Ja han kan vara riktigt fokuserad samtidigt som det kan braka loss ordentligt åt fel håll, haha. Ibland undrar man hur det står still i huvudet på dem. Det är också lite så att det fungerar då han vill att det ska.

Idag spårade det ut lite då han började med massa dumheter som ja hoppa osv. Men det var snabb korrigerat hehe.

Rottisar är jätteroliga att träna ju =D, men de är ganska tuffa på det viset att de många ggr är smartare än en själv tycker jag haha. Det är nog en av de skönaste hundarna att träna faktiskt. De har verkligen arbetsvilja.

Labradoren kan lätt spåra ur för den är (harkel) för glad, skratt

Hoppas att allt är bra med dig
Kramar