onsdag 21 juli 2010

Massproduktion av Eddie

För ett par veckor sedan hade Bro besök av en liten charmig gosse som Ni tidigare skådat här på bloggen, när han endast var någon månad gammal men nu är han åter ett bloggbesök och är redan ca 7månader!
Även denna gång skötte han sig toppenbra, riktigt roligt att fota glada filurer!




Eddie var söt att fota även när han inte var på sitt topphumör;)

I morgon ska bilderna levereras till Avesta, ett stort tack till familj Malta att jag fick lägga ut bilderna innan Ni har sett dom!!
Nu när jag är klar med denna gosse är det bara att hugga tag i puman som besökte mig dagen efter.... massor av bilder som vill bli omhändertagna! :)
så som tidigare nämt så står Avesta på schemat för morgon dagen, så då styr jag rymdskeppet mot Dalarna, första anhalten är mitt jobb och mina arbetskollegor!! Ska bli kul att träffa dom, det tycker nog dom om Lowe oxå;)
Ha sköna dagar, njut av den vackra solen!
Stora kramar lilla lilla fröken Bro
Förresten mitt öra, ja Ni inte lätt heller, synd om mig, haha... var ner på Hälsocentralen idag, Nu var det hål på trummhinnan och en ny penicillin kur för mig och så tog dom massa prover varför jag inte blev bättre av förra kuren... men jag har bara ett svar: ÖRONBARN:(

1 kommentar:

Kattis sa...

Tack vännen, håller med det är alldeles för långt mellan gångerna.

Alltid lika spännande att se vad ni har haft för er & se dina fina bilder. Hoppas ditt öra blir bättre snart & använd fetvadd nästa ggn du ska hålla till under vattnet ;-) Kram