måndag 1 februari 2010

Måndag....

..... och helgen har passerat, det känns himla skönt för efter denna helg har jag nu läget under kontroll, jag/vi är helt förberedda på Skruttan nu:)
  • Mina fotningar som jag lovat är klara (förutom Petras mage som står på schemat i morgon)
  • Tvrummet är nu ganska klart, lite måladutt, elkablar och hyllor som ska på plats samt dörren ska byggas.
  • Mitt kalas är över.... skönt! Fina presenter fick jag oxå:)

Tv-rummet:



Textningen på väggen i matsalen är ditsatt, NÖJD.... min killes ide och den var ju helt strålande!!!



Fotningarna ska kollas igenom och redigeras lite kanske så dom kommer ut senare....

I present fick jag:

  • Gardiner av mormor, ska komma upp idag och fotas:)
  • Pengar av släkten Andersson (som las i min samling till fotoutrustning)
  • Eldriven uppblåstbar resemadrass, två dekrationskronor och tre småhjärtan av mamma och pappa

  • Litet vitt hjärta (bild ovanför), amningsBH, matunderlägg, kuddfodral (bild, hade släckt i TVrummet när jag fotade så jag såg inte att det va upp och ner:)) och medicinlåda av syster med familj

  • En tavla och boken "konsten att förlora" av Magnus....

Kanske fotar lite mer idag på de andra presenterna..... Nu åter jobb! Ha en bra dag! Kram

1 kommentar:

Malin sa...

Oh det blev ju jättefint! Och vilka fina presenter du har fått. Hoppas allt är bra med er. Kram Malin