fredag 29 januari 2010

Hälsokontrolls uppdatering...

.... som jag nämnde igår så var vi i till Gävle med Lillen och han visade upp goda resultat på läkningen efter operationen, vår kille var modig som stödde så pass på benet och ingen rädsla för smärtan.
Med lite rehabiliterings övningar och återbesök om 2veckor för simmning så gick det fin fint för oss där.... SKÖNT!!!

Lite mot det negativa hållet var beskedet som kom under besöket hos barnmorskan, jag berättade lite om min hjärtklappning som har börjat uppstått, genast urinprover och dessa visade äggvita, om jag visste hur/vad det innebär med allt detta så skulle jag berätta men för mig är det ett helt nytt kapitel! Jag skulle behålla lugnet men i fall det skulle bli konstiga saker i helgen så ska vi genast bege oss till förlossningen.
Men det kan ju bara vara så att Skruttan vill ut nu, att det är på gång??? :)
Jaja det visar sig, på måndag har jag återbesök och då syns det ifall mängden äggvita ökat.... vad det då innebär har jag inte en susning om men det visar ju sig med tiden!

Så nu tar vi en skön helg och återses på måndag, pigga, krya och glada!!
Stora kramar över helgen till Er alla läsare!

Ps, kalas i helgen undra om jag får nå fina paket?? ;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh stackars! Hoppas det blir bättre, äggvita i urinen är symptom på havandeskapsförgiftning (googla så ser du vad det är)Behandling; LUGN o RO för den gravida! Så Carro nu får du ta det lugnt! Order från doktor Malin:) Stor kram och grattis på 20 års dagen (vet inte om det är sent eller tidigt)

Oss.... sa...

Carro!
Jag som Doktor Anki Beordrar dig att inta soff läge genast! Ligg där så mycket du bara kan ja sängen funkar ju åxå....hälsa Micke att han är den som Servar dig med det du behöver för att få ha det bäst i Soffan/sängen......

Jag hade ju en plan på att jag/vi/ barnen och jag kunde svänga förbi hos dig på Måndag eller Tisdag kväll.......har ju något till dig!

Du kan väl höra av dig om det absolut inte funkar!!
Kram kram och Ta nu det lugnt!!