onsdag 13 januari 2010

Jag är rastlös....

vankar fram och tillbaka... vill göra något men det finns inget som jag kan/vill göra! Golven är nytorkade och har dammat lite här och var, målat om ett slagbord och nu skulle jag vilja måla i TVrummet men virket har ju inte kommit hem ännu..

Pojkarna kommer inte hem förrän om en timme, ska se till att ha maten klar då så jag får sysselsätta mig med det! Tänkte baka för en sekund sen men hade inte allt hemma som skulle vara i så det får bli en annan dag, är all denna kompost en blandning på gravid, endast jobbar 50% och är utan soffa????

Nu ska jag blanda ihop någon god sås till fisken samt sätta på potatis!
Kram kram

3 kommentarer:

Kattis sa...

Hej !!!

Jag slapp att pulsa isnön,det var bara att gå efter vägen :-)
Har inga ideer just nu, vilken dag ska du fota, Gittan kommer onsd 27 jan & ska vara här under torsdagen, hon vill gärna att vi ska fota Ellen. Men det är ju bara om du orkar. Höres
Kram

Anonym sa...

All denna kompost??? :) Kram på dig!!

Lina sa...

Ja men visst kan jag göra det, inga problem :)
Skicka kontonumret så fixar vi det ;P

Haha, nej, tänk om man va rik! Fast då skulle man väl ändå aldrig bli nöjd.

Ha en bra dag! kram