tisdag 12 januari 2010

Hemma dag i Bro

Efter en besvärlig natt och ett besvärligt lidande i morse så bestämde jag mig för att vara hemma hela dagen med lilla Lillen, så han slapp vara själv dom få timmarna som jag jobbar nuförtiden! Mina snälla arbetskamrater samt boss hade överseende sån tur har jag, tummen upp för dom!

Mellan 3-4 i natt var jag och Lillen ute gick någon meter stannade i några minuter, gick åter stannade till osvosv.... tillslut vart det ett stopp och en pinkpaus på säkerligen 3minuter! Skönt med första strålen efter hemkomst!:)
Sen sov vi rätt bra fram till åtta och då var det ut en lång stund men icke en lång bit.... Försökte åter vila igen båda eftersom natten inte hade inkluderat så mycket sömn då Lillen inte ville ligga utan stod mestadels och pep i sitt rum!

Tratten åkte av och han la sig darrande men modigt ner på benet... somnade som en stock och en Caroline vakade så det inte slickades på såret!
Tror Lillen haft en relativit bra dag med tanke på att han haft sällskap, ute länge då han kunnat stått å lukta i evigheter och framför allt kunnat var fri från tratten då jag har haft han under uppsikt hela tiden!




Puss på plutten!
Kram på Er!

1 kommentar:

Kattis sa...

Hoppas ni har återhämtat er.

Kram