fredag 27 november 2009

Uppdateringar från Lilla Bro....

Julhandlingen gick galant, lite stressigt bara:) Men nu är jag näst intill klar, JIPPY! Bara en liten kvar till mormor och till syster.... Sen bilbanan till Melwin men det ansvaret har jag helt lämnat över till Mikael;)

Igår fick jag mitt studiopaket, jippy kutade in på posten och hämtade det STORA paketet, börja bygga ihop i iver och plötsligt insåg jag att radiosändarsetet fattades, så inte en enda bild kunde jag ta, för inget kunde utlösa mina blixtar.... TRÅKIGT eftersom Viola och Alwin kommer till mig i helgen så det hade ju varit kul att få fota lite!!!


Skickade ett lite argt mail igår kväll att dom skulle ringa upp mig så jag HOPPAS verkligen dom gör det idag!
Hade oxå lovat mig själv att jag skulle göra klart Melwins paketkalender, så nu är det klart med lite hjälp med några paket från Alice:

Det vart stora paket i år, vet en som kommer bli glad:) I LOVE!
Haha måste berätta en julklapp som hänger där är två stjärtlappar, Mikael kom hem och jag visade; en till mig och en till Melwin....
Mikael började gapskratta;) -Haha, för det första hur tror du din rumpa ska få plats på denna lilla plastbit?? Och för det andra hur tror du att du ska komma ner till den nivån med din mage!?
Det var svaret Mikael hade... snällt va??? :) Men efter lite eftertanke så insåg jag att jag kanske var lite väl optimistisk. Det är väl bara att gilla läget;)

Sen har jag hämtat ett dockskåp i Gävle som är till Melwin i julklapp från syster m familj och min mormor, så igår satte jag i gång med rustningen, tapetserade i sovrummet och alldrummet.... KUL!!!!!! Dockskåp är den enda julklappen Melwin tjatar om så hoppas det blir bra, får väl se hur länge det är kul att leka med "tjejgrejjer" ..... Han är såå söt ju!! Dockhuset innan....


Idag är det fredag, idag är det ingen vanlig fredag, först ska jag träffa mina kära vänner på stan Jennica kanske Vera, kanske Tessan, kanske Frida och kanske någon till, får se vilka som har tiden att slutas upp...
Sen mot kvällningen så är det tjejmyskväll hos Cissi, dit kommer Malin och Pettan oxå!!!! Vilken härlig fredag, umgås i massor!!! Med mina älskade vänner!!!!
Kram på Er och ha en trevlig helg!!!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Inte tyckte jag att korten var så hemska. ha en bra helg
Kram

Kattis sa...

så svårt är det inte att bygga hus.
Hoppas att det blir en hel del fotning nästa helg.

kram