måndag 30 november 2009

Underbart!

Vad helgerna är låånga nu förtiden, kan det bero på att jag inte gör mycket och inga långa borta matcher på helgerna? Jaja, skönt är det! :)
Tack alla mina söta vänner för en underbar fredag! Roligt att hinna träffa alla Er, hann även hem till Nellie en snabbis!

På lördagen fick jag påhälsning av Cecilia, Alwin, Angelica och Viola.... det var oxå mys!!! Leka lite med Alwin och gosa med Viola, inte glömma umgås med mina vänner;)
Försökte fota Viola lite, inte helt enkelt.... men fick till något som Angelica kan använda som julkort iår!

Sötnos.....
For in till Gävle och kollade på min kille när han hade match, sen bjöd jag ut honom på middag på kvällen.... åter mys:)
Söndagen kom och jul jul pyssel panik, ingen inspiration alls, jag gillar vårat vita och våra lampor men för Melwins skull så tog jag tag i kragen och dona lite för idag kommer han:) Passade på att slå in alla julklappar som jag handlat innan Mikael kom upp ur sängen, så nu är dom gömda och klara så inte grabbarna kan hitta dom:)

Årets färgtema på paketen, är rött, vitt och silver! Fint!
Mikael började med matsalen igår så nu är det åter en renoveringsbomb hemma hos oss, han har 22dagar på sig, sen ska ju granen in och mat ska lagas för främmandet som vi får under jul!
Hoppas resterna till min studio kommer idag, så jag kan komma igång med fotningen, har ju en del uppdrag som ska vara klara innan jul! Men till helgen kommer Kattis så då ska vi träna i fulla muggar:)
Nu är det plikten som kallar, i morgon är det sovmorgon.... ska jobba EM, provkörning! SKÖÖÖÖNT!!!
/Caroline

En liten katt som vill bli inslängd eller utslängd på min blogg;) Katten Gustav....

Inga kommentarer: