torsdag 22 oktober 2009

Hallelulija vilken dag!

Det strular på jobbet, spring, syning hit och dit och arga kunder från höger och vänster, förvirrade arbetskamrater (inkl mig själv:)) och snarast ett besök i Tyskland! OCH min fot bara värker och värker.... puhh nu är jag helt slut!!
Men igår var det en riktigt skön dag, kanske inte så innehållsrikt schema men det var helt okey, först svängde jag in hemma i Bro och hämtade upp Lillen efter jobbet för att åka in till Sandviken för att få en vaccination spruta (Ont i armen idag;)) sen gick jag och Lillen en promenad i Sandviken, tränade lite bland folk eftersom våra promenader annars är ute i skog och ödemark, Fönstershoppade lite på gågatan, fint vad billigt, Lillen var jätte duktig, alla hundar, alla människor brydde han sig inte i.... mest fundersam på alla ljud!

Kom hem till grabbarna i Bro, gjorde lite man åt dom och efter lite lek var det faktiskt läggdax! Klockan var redan 20:48 då jag började tjata på älsklingen att vi skulle lägga oss (Pensionärvarning eller gravidvarning kanske) Han var lite seg upp så jag tog fram kameran och fotade lite....
Lite förvisning från Lillens rum, tapeten som egentligen inte är våran stil men lite mörkare så inte all skit som Lillen kommer ruska av sig kommer synas!

Fotade runt lite mer i hemmet... och av dessa kort kan man ana en stor kärlek till hjärtan:)



Tack och hej från mej!

Inga kommentarer: